vrijdag 31 augustus 2012

Welkom bij elSajette



Het begon allemaal rond april 2012...
Frauke, mijn dochter van 12, wou haken.
Ik had reeds ervaring met de haakattributen en dit dankzij mijn over- en grootmoeder. Maar ik wist niet hoe het met mijn dochter was gesteld.
We trokken samen naar de bib, vervolgens gingen we katoen en een haakpen kopen en 's avonds zaten we knus in de zetel te haken.  Maar mijn tienermeisjes kon het geduld niet opbrengen en al vlug vertoefde ik alleen tussen de bolletjes katoen.  Maar het is tot op heden nog steeds een ontspanning voor mij. Ik slaag er in kleurrijke knuffels af te werken die geliefd worden door klein en groot. Ik hoop dan ook via deze blog je warm te krijgen voor een knuffel...

Met vriendelijke groeten,
elSajette



Geen opmerkingen:

Een reactie posten